29. októbra 2018

AVON: Ďalší nákup


 Ahojte :)

Dnes vám prinášam recenziu na produkty, ktoré som si zakúpila v nedávnej objednávke z avonu :)


 Ako prvé som si znovu zakúpila škrabku na päty, ktorú som už dávnejšie mala a bola veľmi praktická a spoľahlivá. Škrabka je modrej farby a dokonalo sa postará o tvrdé a suché päty. Po starostlivosti o päty je dôležité chodidlá hydratovať krémom. :)

Objednávku som doplnila krémom na päty určený na nočnú starostlivosť. Obsahuje vitamín E a levanduľu. Chodidlá krásne hydratuje a stará sa o ich zjemnenie počas noci.

Ako ďalší produkt som si vzala gél na intímnu hygienu, je s vôňou čerešní. Tento gél som už dlho chcela vyskúšať, je veľmi jemný, nedráždi pokožku a je každodennou súčasťou mojej hygienickej starostlivosti.

Špirála ma sklamala, mihalnice mi zlepovala k sebe, po pár dňoch aj keď bola uzatvorená, začala vytekať. Je to prvá špirála, ktorá mi nevyhovovala. Možno zlý výrobok. Avšak za jej cenu som neočakávala zázraky.

Lak na nechty je v odtieni Arctic Steel. Je z rady Nailwear pro+.  Jeho cena bola 1,99. Výsledný efekt vidíte na fotke. Laku stačí nanášať málo, vydrží dlhšie, je nutné si zvyknúť na prácu s ním.





1 komentár:

  1. Počula som, že tie gély na intímnu hygienu má Avon fakt dobré. Zatiaľ som ich však neskúšala. Mala som klasiku Lactacyd a teraz mám podobný produkt od Dove.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť