29. augusta 2018

Recenzia: Trblietavé spreje

Ahojte :) Aké je vonku škaredé počasie však? V tomto upršanom dni sa mi ani nič nechce. Ale na chvíľu si pri tejto recenzii pripomenieme horúce dni plné slnka s recenziou na trblietavé telové spreje.

Prvý je od značky Avon z rady Skin so soft. Balenie obsahuje 150 ml a veľmi ľahko sa aplikuje vďaka sprejovému aplikátoru. Jeho kúpou už nie som tak nadšená ako v deň, kedy som si ho objednávala. Prečo? Čakala som od neho viac trblietok. Je ich tam pomerne málo a pleť sa po ňom vôbec netrbliece. Avšak je hydratačný a obsahuje proteín. Na jemné osvieženie je fajn. Tento sprej nájdete v Avon katalógoch alebo na e-shope Avon. Cena sa pohybuje okolo 2 eur.


Ako druhý je trblietavý sprej značky Balea z DM drogérie. Balenie obsahuje 200 ml. je to telový sprej, ktorý obsahuje zlaté trblietky. Po strieknutí na telo sa pokožka krásne trbliece a navyše tak krásne vonia. Vôňa mi pripomína svieže letné broskyne. Jednoducho ho milujem. 
Toto balenie dlho vydrží, nakoľko nie je potrebné ho viackrát aplikovať. Trblietky a vôňa vydržia na pleti minimálne celý deň. Určite sa budem rada k nemu vracať po dospotrebovaní. Najlepšie vynikne na hnedej opálenej pleti, ale trblietky na slnku vidno aj na svetlej bielej pleti. Krásne sa pleť trbliece.
Nájdete ho v DM drogérii. Ja som ho nanešťastie objavila v drogérii až na konci leta, ale oplatí sa si ho kúpiť, iste si ho zamilujete tak, ako ja. Stojí okolo 3 eur.

Máte aj vy nejaké trblietavé výrobky na telo? Napíšte mi do komentárov aké. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára