29. augusta 2018

RECENZIA COCOA LIP BUTTER


Recenzia na balzam COCOA LIP BUTTER od Avon Care

Avon balzam na pery s kakaovým maslom a vitamínom E s SPF 15.



Tento balzam je obnovujúci a vyživujúci balzam. Je obohatený o kakaové maslo a vitamín E. Ochraňuje pery pred vysušovaním, prinavracia im jemnosť a hebkosť. 
Hydratuje a regeneruje pery. Je dermatologicky a alergologický testovaný.

Ja osobne som si tento balzam veľmi obľúbila, je dokonalým spoločníkom na leto,
kedy sú moje pery vysušované a potrebujú dostatok hydratácie. Má nádhernú vôňu a vôbec nie je mastný ale má krémovú konzistenciu, čo mne úplne vyhovuje. Ideálna je tiež veľkosť, zmestí sa do každého vrecka či len do peňaženky. Určite si ho kúpim znova.

Obľubujem aj ostatné produkty z tejto kakaovej rady. Vydržia dlho a sú za skvelé ceny.

Nájdete ho v katalógoch Avon alebo na e-shope https://avononline.avon.sk.
Jeho cena sa pohybuje okolo 1,50€

1 komentár:

  1. Mala som ho tuším v tyčinkovej forme a nejako extra mi nesedel. Moje pery dosť vysušoval.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť