29. augusta 2018

Summer routine: Ako sa starám v lete o svoju pokožku a pleť?

Ahojte :) Dnes som si pripravila článok o mojej letnej rutine, ako sa starám o svoju pokožku tela a pleti na tvári.



Každé ráno začínam umytím tváre studenou vodou a jej prečistením. Pleť si očistím "zázračným" olejčekom od Avon true nutra effects. Jeho tajomstvom je, že keď si ho natriete na tvár a pridáte teplú vodu, zmení sa na jemné čistiace pleťové mlieko. Je naozaj skvelý, pleť je po ňom čistá a vláčna.

Každý 2-3 deň svojej pleti doprajem peeling. Je tiež z rady Avon true nutra effects. Je určený pre normálnu až suchú pleť. Ako môžte vidieť cez presvitajúci obal, jeho zrniečka sú malé a jeho konzistencia je gélovita. Rada ho používam hlavne po kúpeli, keď si čistím pleť.

Každý týždeň, hlavne teraz v lete moja pleť potrebuje aj výživu, hydratáciu či len zmierniť nejakú nedokonalosť. Mojím problémom sú čierne bodky v oblasti nosa. Na to používam čiernu zmývaciu pleťovú masku z rady Clearskin. Recenziu na túto masku som robila v minulých príspevkoch a preto ju preskočím.

Kým čakám na vstrebanie pleťových masiek, doprajem relax svojmu telu a to v podobe telového mlieka s mliečnym proteínom a vitamínom E z rady Avon care. Je určený na suchú pleť. Používam ho hlavne teraz cez leto, kedy je pokožka vysušená zo slnka. Toto mliečko má veľmi príjemnú vôňu a konzistenciu niečo medzi mliečkom a krémom, čo mne úplne vyhovuje. Je úplne jemné a ľahko sa rozotiera. Pokožke dodá potrebné látky, aby nebola tak zničená a vysušená slnkom.

Ako predpoosledný krok si očistím masku z tváre, tvár vysuším a nakrémujem si ju krémom od Nivei. Recenziu na tento krém som tiež už robila v minulých príspevkoch. 

Hydratáciu doprajem aj svojim rukám, tie si krémujem stále, či už pri bežnej starostlivosti, alebo len tak, keď nemám čo robiť a mám voľný čas. Používam na to krém na ruky s vôňou malín a čiernych ríbezlí. Poviem Vám, pri prvom otvorení to bol wau pocit! Takúto vôňu som už v podobe krému dlho nemala. Milujem všetko čo sa týka malín, ríbezlí, jahôd alebo podobného sezónneho ovocia. Tento krém zanecháva pokožku mojich rúk voňavú, jemnú a hydratovanú.

Všetky tieto produkty sú stále dostupné v Avon katalógu, alebo na e-shope Avon a Notino.sk. Nivea krém je dostupný v každej drogérii či v lekárňach. Pridávam vám aj preklik na aktuálny link produktu. Stačí kliknúť na vyznačené miesto v texte.

Do komentárov mi napíšte, aké produkty používate vy. :)

1 komentár:

  1. Vidím, že Avon je tvoja obľúbená značka. Ja som mala rada ich masku s uhorkou a tea tree olejom. Bola zlupovacia a pleť fakt pekne vyčistila. Síce ma nezbavila čiernych bodiek no to ešte nedokázala žiadna maska.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť