29. augusta 2018

RECENZIA - Pleťové krémy

Ahojte Usmívající se
Hlásim sa znovu, s recenziou na pleťové krémy. Sú to moje tri favorites krémy, ktoré môžem používať znova a znova.



Prvý je od značky RYOR. Je to krém určený pre suchú a citlivú pleť, ja mám s týmto celkom problém, hlavne po kúpeli a v zime, keď je pleť vystavovaná mrazivým teplotám. Tento krém chráni pleť pred vysúšaním vďaka použitému mandľovému oleju a komplexu hydratačných látok. Taktiež aktívne pôsobí proti starnutiu pleti.
A aké sú moje dojmy z tohto krému? Je to môj favorit hlavne pre zimné obdobia. Je príjemný na pleti, veľmi ľahký, nie je mastný a dobre sa vstrebáva. Má bielu farbu a krémovú konzistenciu. Toto balenie obsahuje 50ml krému.Ja som si ho kupovala z lekárne a bol to po dlhej dobe hľadania dobrého produktu konečne veľmi dobrý krém, ktorý mi sadol a tak sa k nemu vraciam znova a znova. Odporúčam ho pre všetky vekové skupiny. Jeho cena sa pohybuje okolo 4 eur.

Druhý je od značky NIVEA. Je to univerzálny krém, ktorý ošetruje a chráni pleť. Páči sa mi na ňom ich minimalistické balenie, krásna nenápadná modrá škatuľka. Obsahuje blahodárny EUCERIT, ktorý sa stará o to, aby pleť ostala vláčna a hydratovaná. Tento krém je vhodný pre všetky typy pleti aj pre všetky vekové kategórie.
Z tohto krému som si kúpila kabelkové balenie. Má 30 ml, je to najmenšie balenie, aké ponúkajú. Avšak v ich ponuke nájdete aj 75ml, 100ml, 250 ml a 400 ml balenie. Ja som si ho kupovala pre najnutnejšie prípady, keď moja pleť potrebuje znovu nakrémovať, kým nie som doma. 

Tretí je od značky ORIFLAME. Je to hydratačný krém, s prírodným výťažkom z ovsa. Tento krém je určený pre suchú pleť, ktorú upokojuje a zjemňuje. Pre mňa je jeho vôňa veľmi jemná a príjemná. Toto balenie obsahuje 50ml krému. Momentálne stojí okolo 6 eur. Avšak od pracovníkov, ktorí vám radi objednajú z katalógu ho môžte mať za akciové ceny.

Produkty sú dostupné na internetových stránkach daných firiem alebo v lekárňach, okrem krému z oriflame.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára