29. augusta 2018

Hydratuj a zbav sa čiernych bodiek jednoducho s AVONOM

Ahojte :) Dnes Vám prinášam recenziu na dve pleťové masky od firmy AVON

Prvá maska je osviežujúca maska z rady Avon Care. Je zlupovacia a vhodná pre všetky typy pleti. Táto maska obsahuje extrakty z aloe vera a uhorky. Pri otvorení ma prekvapila jej farba. Je taká jemne modrastá, avšak pri nanesení na pleť sa mení na priesvitnú. Táto maska pleť čistí a zbavuje ju od nečistôt. Táto maska pleť hydratuje a upokojuje. Má gélovitú konzistenciu ale veľmi ľahko sa nanáša. Ja ju rada aplikujem pomocou štetca na aplikáciu masiek. Po aplikácii na tvár je potrebné počkať asi 15 minút aby sa vstrebala do pokožky a bolo možné ju zlúpnuť. Túto masku mám osobne veľmi rada, pleť mi nedráždi, je jemná a má krásnu vôňu. Jednoducho sa odstraňuje z pleti a nie je po nej potrebné použitie žiadneho ďalšieho produktu.



Ako druhá je čierna pleťová maska s hamamelom a eukalyptom z rady Clearskin. Táto maska nie je zlupovacia, je potrebné ju umyť teplou vodou. Táto maska zbavuje pleť čiernych pórov a mastnoty. Pri nanesení na pleť má čiernu farbu no postupne sa mení na šedú. Môj názor na túto masku je len pozitívny. Je síce nutné ešte po použití pleť ošetriť pleťovým krémom, ale myslím že po jej používaní sa počet upchatých pórov na mojej pleti zredukoval. Pri čakaní kým maska uschne na pleti dokonalo zrelaxujem pri čítaní časopisov či knihy. Moja pleť je po nej čistá a zbavená mastnosti. Maska je dermatologicky testovaná.

Obe nájdete v katalógoch alebo na e-shope Avon. Ich cena sa pohybuje okolo 3€. V článku prikladám aj odkaz na preklik na daný produkt.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára