31. augusta 2018

Nivea, Dove: Telové mlieka

Ahojte :)

Dnes som späť s recenziou na dva produkty do sprchy.

Prvé je telové mlieko od značky nivea. Je trochu iné, ako to vedľa. Používa sa v sprche. Rada používam telové mlieka, ale toto mi šetrí čas. Nerada sa natieram, keď je potrebné sa obliecť do čistého oblečenia a tak častokrát musím stráviť ešte dlhý čas, kým sa mi krém vstrebe do pokožky, aby oblečenie neostalo mastné. Toto telové mlieko si natriem v sprche a hneď ako sa vstrebe zbytky opláchnem. Moja pokožka je po ňom krásne hydratovaná a jemná. Nivea mi ako značka vyhovuje pri všetkých produktoch a tak ma ani toto mlieko nesklamalo. Jeho vôňa je veľmi príjemná a konzistencia je krémová. Ja som si ho zakúpila počas výletu v Českej republike. Mám z neho radosť a tak ho môžem len odporúčať.


Druhý je sprchovací gél od značky Dove. Tento sprchový gél je obohatený o zložku Nutrium Moisture. A čo to vlastne je? Nutrium Moisture je zmes výživných a zvlhčujúcich ingrediencií, ktoré spolupracujú na vyživovaní pokožky a pomáhajú jej udržiavať vlhkosť. 
Moja pokožka je po ňom jemná a hydratovaná. Ja som si zakúpila klasickú verziu, ale nájdete ich aj v rôznych ovocných či mnohých iných krémových prevedeniach. Tento sprchový gél krásne pení a preniká do hlbokých vrstiev pokožky. Už po prvom sprchovaní som cítila, že moja pokožka je hydratovanejšia a jemnejšia. Je vhodný na každodenné používanie. Môžem len odporúčať.

Tieto produkty zakúpite v každej drogérii.



1 komentár:

  1. Tento sprchový krém Dove je naozaj dobrý. Mne sa veľmi páči tá jeho vôňa. Od Dove mám rada aj ich klasické mydlo, s ktorým sa mi dokonca dobre čistí pleť. Jediné mydlo, ktoré moju pleť konečne zbavilo akné. Ich sprcháče sú fajn, no to otváranie ma privádza do zúfalstva.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť