29. augusta 2018

AVON: Telové peelingy

Recenzia na telové peelingy a jednu telovú masku. Že ste ešte nepočuli o telovej maske? Nech sa páči, tu je recenzia.



Nikdy som nebola milovníčka používania mnohých produktov v sprche, avšak tieto tri produkty môj názor zmenili. Dva peelingy v čokoládovej a jahodovej vôni a telovú masku s vulkanickými minerálmi som si zakúpila od Avonu. Okamžite som si tieto peelingy zamilovala. Aj vôňou, aj konzistenciou.

Tieto peelingy majú jemné peelingové čiastočky. Pleť po nich neostáva začervenaná, ale je jemnejšia, hebkejšia, vyživená a voňavá. Pri prvom ovoňaní som ich chcela zjesť. Tá vôňa ma úplne opantala. Milujem vôňu čokolády a jahôd. Tieto produkty sú pre mňa dokonalé. Balenie obsahuje 200 ml. Peeling dlho vydrží, pri kúpeli ho stačí použiť málo a rozotrieť na partie, ktoré chcete zjemniť alebo jednoducho na celé telo.

Telová maska obsahuje výťažky zo sopečných minerálov a pramenitej vody. Je to maska s hrejivým účinkom, jej vôňa je veľmi drevitá a prenikavá, je inšpirovaná Islandskými sopkami. Táto maska sa nanáša na vlhkú kožu počas kúpeľa, pomáha odstraňovať nečistoty a upokojuje pokožku. Pri použití nechajte pôsobiť 5-10 minút a potom ju dôkladne opláchnite.

Nájdete ich v katalógoch Avon alebo na e-shope https://avononline.avon.sk.

Používate aj vy nejaké telové peelingy či masky? Určite mi dajte vedieť prostredníctvom komentárov, aké produkty máte vy.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára