29. septembra 2018

Čo som si kúpila z avonu v minulej kampani?

Ahojte :) 

znovu sa ozývam po dlhšej dobe, nakoľko som mala veľa zhonu okolo nástupu na novú školu, ale znovu som si našla čas napísať recenziu :) 
Recenziu budem písať o troch produktoch, ktoré som si zakúpila z avonu, z rady Avon Senses. Sú to len tri produkty z mnohých, ktoré som si objednala. 



Dva dámske sprchové krémy majú ľahké krémové zloženie a najkrajšiu vôňu. Príjemne sa v sprche pri nich relaxuje. Ružový je s vôňou granátového jablka a biely s vôňou konvaliniek. 
V strede sa nachádza pánsky sprchový gél. Sprchové krémy sú veľmi ľahké a jemne roztierateľné. Počas sprchy rozvoňajú celú miestnosť a opantajú vás svojou vôňou. Nájdete ich stále dostupné v AVON katalógoch alebo na web stránke Avonu: https://avononline.avon.sk/

1 komentár: