4. septembra 2018

Recenzia: Avon LUCK


Ahojte :) 
Dnes som tu s recenziou na výrobky s názvom LUCK z Avonu. Ide o dve telové mliečka, dva parfémy a jeden telový sprej. Myslím že nebudem k tomuto viac písať. Poďme na recenziu :)

Ako prvé vám predstavím telové mlieka. Mám ich hneď dve. Modré je Avon Luck limitless a krémové je Avon Luck. Tieto telové mlieka sú určené pre ženy. Tieto mlieka sú parfumované. Na tele zanechávajú veľmi príjemnú vôňu. Mlieko nie je riedke, ale také akurát, čo sa mne osobne veľmi páči. Nemám rada mlieka, ktoré sa hneď roztečú po pokožke. Takisto sa mi páči ich balenie, je minimalistické ale zároveň štýlové.


Ako ďalšie tu mám dva parfémy Avon Luck a Avon Luck limitless.


Tvárou zlatého parfému je tenistka Mária Sharapovova. Zlaté prevedenie zložením obsahuje bergamot, kvet kaktusu a santalové drevo.

Modré prevedenie má exotické spojenie pomela, orchidei a sladučkej vanilky z Madagaskaru. Modrý flakón patrí pod líniu Beauty by Dara.

Najviac sa mi na nich páči dizajn flakónov, ktorý pôsobí luxusne. Ich vôňa je z orientálnych ovocných vôní. Obidva flakóny obsahujú 50 ml parfému. Tieto parfémy ostávajú na tele dosť dlhú dobu. Krásne voňajú a vôňou mi pripomínajú čarovné prázdniny v exotickej destinácii. Spojenie mašličiek a zlatistej farby v dizajne flakónu mi pripomína Vianoce.  Tieto parfémy sú vyrobené pre ženu, avšak sú dostupné aj pre mužov. Ich dizajn je iný ako tento, samozrejme pre ženy sú flakóny vždy dizajnované luxusnejšie. 

A ako posledný výrobok vám predstavím telový sprej. Tento telový sprej je krásne parfumovaný, poslúži ako náhrada parfému, je ľahký a zmestí sa do každej kabelky. Niekto by si ho mohol zmýliť s deodorantom, pretože ho dizajnom veľmi pripomína. Telový sprej pokožku hydratuje a osviežuje. 



Zakúpiť si ich môžte v katalógu Avon alebo v e-shope Avon cez svoju AL/AG. Cena telových mliek sa pohybuje okolo 2 eur. Cena parfémov okolo 15-20 eur. A cena telového spreja je okolo 3 eur.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára