9. septembra 2018

Čo som si kúpila z avonu?

Ahojte :)

Dnes vám napíšem článok o produktoch, ktoré som si naposledy kúpila z avonu. Jedná sa o mandľový krém na ruky, šampón z maliny a ibišteka a tri telové mlieka. Jogurtové s granátovým jablkom, jahodové s bielou čokoládou a posledné s vôňou čerešňových kvetov.  A aký mám názor na produkty z tohto nákupu? Čítajte nižšie. 

Krém na ruky má veľmi peknú krémovú vôňu. Ľahko sa rozotiera a pekne hydratuje pokožku. Je úplne jemný a nezanecháva mastný film na pokožke. Páči sa mi aj spojenie krému s vôňou mandlí a glycerínu. Rýchlo sa do pokožky vstrebáva a vôňa vydrží veľmi dlho. Jeho objem je 75 ml.

Šampón s malinou a ibištekom má objem 250 ml. Je to šampón na zväčšenie objemu vlasov. Jeho vôňa je veľmi pekná. Účinok šampónu budem ešte testovať, zatiaľ som ho použila len pár krát, ale myslím, že vlasy nie sú tak spadnuté, ale majú trošku iný objem. Dobre pení a stačí ho použiť iba málo.

Telové mlieka:

Jogurtové s granátovým jablkom - vôňa je úplne skvelá, radím ho medzi moje favorite. Pokožka je po ňom krásne voňavá, hydratovaná a jemná. Pokožka po ňom nie je mastná, mliečko sa rýchlo vstrebáva. Vôňou ovocia mi pripomína leto, lebo ja úplne milujem granátové jablká a mango. Mliečko je vhodné pre všetky typy pokožky. Jeho objem je 200 ml.

Jahodové s bielou čokoládou. Toto mlieko je ďalšie, z mojich obľúbených. Veď kto by nemiloval spojenie jahôd a čokolády. Jeho účinky sú rovnaké ako toho s granátovým jablkom. :)

S vôňou čerešňových kvetov. - Keď sa spomenú čerešne, pripomína mi to obdobie zberu čerešní. Ako sme ich zbierali do vedierok a popri zbere sme ich tajne vyjedali a vychutnávali si lahodnú chuť čerešní. Toto mlieko mi vôňou presne pripomína tieto okamihy. ako voňali čerstvé čerešne. Je jemné, ľahké a skvelo sa rozotiera. Pokožka je jemná, nezanecháva mastný film a je hydratovaná a chránená. Mliečko vydrží dlho, stačí ho používať len málo.

Tieto výrobky nájdete v katalógu AVON alebo na e-shope https://avononline.avon.sk/. Ich cena sa pohybuje okolo 2-3 eur.






1 komentár: