12. marca 2019

Recenzia: Epilátor - Silk Epil 9

Dnes by som vám chcela napísať bližšie o mojom novom prístroji na starostlivosť o pokožku. 
Zakúpila som si epilátor a preto som sa rozhodla napísať o ňom recenziu a priblížiť vám ho bližšie. Možno zvažujete kúpu epilátora na leto. 


Už dlhšie ma trápila podráždená pokožka po holení a časté porezanie sa na žiletkách. Rozhodla som sa s tým skoncovať. Po dlhom zvažovaní a vyberaní správneho produktu som si na základe recenzií zakúpila Braun 9. Tento epilátor je možné použiť pri epilovaní na sucho aj na mokro. Vďaka možnosti starostlivosti Dry Wet je možné epilátor používať aj vo vani.


Široká hlavica s pinzetami microgrip odstráni jednoducho aj tie najkratšie chĺpky už od dĺžky 0,5 mm. Epilátor obsahuje aj osvetlenie smartlight, vďaka ktorému vidíte aj tie najsvetlejšie chĺpky. Pokožka vydrží hladká až 4 týždne. 

Epilátor ponúka na výber 2 rýchlosti. Rýchlosť 1 pre šetrnú epiláciu a rýchlosť 2 pre dôkladnú epiláciu. Volia sa pomocou pohyblivého kolieska umiestneného v strede epilačného strojčeka. 
Epilátor ponúka na výber viacero rôznych hlavíc. Nadstavec s masážnymi valčekmi napomáha stimulovať pokožku a epilovanie robí menej bolestivé a príjemnejšie. 

Mnohí sa boja zakúpiť epilátor alebo ísť na depiláciu voskom, pretože sa obávajú bolesti z trhania chĺpkov. Ja ako človek s nízkym prahom bolesti môžem zaručiť, že epilácia týmto epilátorom nebolí. Na prvýkrát je to len nepríjemný pocit, ktorý už pri druhom použití pominie a epilácia sa stane neoddeliteľnou súčasťou starostlivosti o pokožku. 
Hlavica na tvár na odstránenie nežiadúcich chĺpkov
Holiaca hlava 
Masážna hlavica 

V balení je priložená aj nabíjačka a stojan na nabíjanie, je len na vás aký druh nabíjania zvolíte. Či v stojane alebo len s káblovým adaptérom. Epilátor nie je potrebné dlho nabíjať a výhodou je dlhá výdrž batérie. Pri použití tak nezavadzia žiadny kábel. Veľkosťou sa zmestí aj do každej kabelky a tak je vhodný aj na cestovanie.  Balenie obsahuje aj čistiacu kefku či obal na epilátor.


OBSAH BALENIA:
Epilátor Braun Silk épil (telo epilátora).
Nadstavec na tvár na odstránenie chĺpkov v tvári.
Epilačný nadstavec.
Holiaca hlava.
Zastrihávací nadstavec.
Masážny nástavec. .
Nabíjací stojan pre pohodlné nabíjanie.
Zdroj pre pohodlné nabíjanie.
Vačok na uchovanie.
Čistiaca kefka.

Používate aj vy nejaký epilátor alebo stále používate iba žiletky? Napíšte mi vaše dojmy z používania epilátora. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára