22. februára 2019

HAUL: Revolution re-loaded paletky - recenzia


Ahojte :) 

som späť s novou recenziou na paletky a rozjasnovač z kolekcie re-loaded od značky Revolution. Hneď ako som videla uverejnenie noviniek na instagrame, vedela som, že musím tieto paletky mať. Paletku v odtieni Velvet rose predtým mali aj v DM drogérii, avšak ja som jej kúpu nestihla a už bola beznádejne vypredaná. O pár dní som zistila, že ju znova naskladňujú a tak som neváhala a s ďalšími novinkami som si ju tiež objednala. 

Paletky Affection, Fundamental a Velvet rose 

Keď som otvorila balíček, bola som veľmi potešená. Kozmetika bola krásne zabalená, aby sa jej nič
nestalo pri preprave. Tieto paletky sú za veľmi prijateľnú cenu. V pomere cena - kvalita nie je o čom. 


Paletky stoja 5.60 eur na e-shope  www.makeuprevolution.cz/ a v DM drogérii nájdete odtieň Velvet rose za 6 eur. Dve nové paletky v odtieňoch Affection a Fundamental zatiaľ ešte v DM drogérii nenájdete, ale je možné si ich objednať na oficiálnej stránke značky Revolution, ktorej odkaz vyššie prikladám na preklik, alebo sú dostupné aj na www.notino.sk

Paletka Affection a rozjasňovač v odtieni Just my type  a mini sada štetcov značky Freedom.

Mini sada štetcov je perfektná do kabelky, obsahuje 4 štetce:
Foundation brush - je určený na tekuté mejkapy a korektory,
Face brush - na púder po nanesení mejkapu
Eyeshadow brush - na nanášanie tieňov
Angled brush - na obočie, alebo na líčenie liniek

Rozjasňovaču nemám čo vytknúť, je ľahký, zapečený, nepráši, jednoducho sa nanáša a tá pigmentácia je jednoducho dokonalá. Odtieň by som prirovnala k zlato - broskyňovému. Za mňa skvelá kúpa. 

Paletky v odtieni Affection a Velvet rose. Rozjasnovač Just my type a púder v odtieni porcelain soft pink.

Paletky sú skvelé kvalitou, jemne prášia, asi ako každé očné tiene. Sú trblietavé ale aj tie viac zapečené. Pigmentácia je skvelá. Nemám tomu čo vytknúť. Neviem sa dočkať, až sa s nimi budem môcť vyhrať pri líčení. Zatiaľ som skúšala robiť iba jemné swatche. A musím povedať, že stačí iba málo a výsledný efekt je skvelý. Jediné čo by som paletkám vytkla, je obal, ktorý je bohužiaľ bez zrkadla a bojím sa, aby sa pri častom používaní nezlomil. 
Paletka affectuon

Paletka Velvet rose


Paletka Fundamental



A čo vy a skúsenosti s novinkami Revolution? napíšte mi do komentára vaše dojmy :)

2 komentáre:

  1. Mne by sa skor hodili studene podtony. Ale urcite ma tato znacka i nieco studensie vo svojej ponuke :-)
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj :) ďakujem za komentár :) no, každému z nás vyhovujú iné farebné tóny, ja som skôr na tieto teplé a trblietavé :) najradšej ružové, biele a zlaté a preto aj tento výber paletiek :)

      Odstrániť