5. februára 2019

Winter care: Starostlivosť o vlasy v zime

Ahojte :)

Som späť aj s článkom o starostlivosti o vlasy v zime. Každá z nás pozná ten pocit zničených vlasov počas zimného obdobia. A preto je dôležité sa o vlasy dôkladne starať počas týchto mrazivých dní. Vlasy vysušujú zmeny prostredia suchého, vlhkého, teplého aj studeného. Začnú sa lámať, štiepiť a strácať svoj lesk. 
Značka Schwarzkopf preto navrhla novú radu produktov, ktoré sú určené na zimnú starostlivosť. Ja som si od nich zakúpila šampón, ktorý ma očaril svojou krásnou vôňou. Vlasy mám po ňom ošetrené, krajšie a vypadajú zdravšie. Vlasy menej elektrizujú a tým účes vypadá krajšie. 

Na dokonalé rozčesávanie počas umývania používam masky od značky Kallos. Neviem si ich vynachváliť. Vyskúšala som ich už niekoľko, tentokrát som zvolila multivitamínovú masku. Táto maska je stimulujúca maska s komplexom vitamínov. Hydratuje, regeneruje, obnovuje štruktúru vlasov, posilňuje vlasové vlákna a pôsobí až do hĺbky. 
Produkty od Kallos sú moje obľúbené. Maska sa aplikuje na mokré vlasy po šampóne. Túto masku a ďalšie iné nájdete na www.notino.sk alebo v každej drogérii Teta.


1 komentár:

  1. Od Kalossu som si nedávno kúpila jednu masku a som spokojná, plus tá nízka cena je neuveriteľná :D :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť