23. februára 2019

Vitaline proffesional: Maska na farbené vlasy

Ahojte :)

Neviem, či niekto z vás pozná túto masku na vlasy. Je určená pre farbené vlasy. Jej množstvo je 1 liter. Obsahuje argánový olej, keratín a vitamín E. Je tiež bohatá na panthenol a pšeničný proteín. Jej vôňa je sladká čučoriedková, čo je pre mňa veľkým pozitívom. Už mám niekoľké balenie tejto masky. Veľmi som si ju obľúbila. Vlasy po nej vyzerajú zdravo, sú vyživené a regenerované.


Trvalo chráni farbu vlasov a efektívne ich chráni. Dodáva vlasom oslnivý lesk a hebkosť.
Nezaťažuje vlasy. Panthenol, pšeničný proteín chránia, posilňujú farbené vlasy a obnovujú ich štruktúru.


Jej cena sa pohybuje od 5 - 8 eur. Ja si ju objednávam lacnejšie od kaderníčky. Moje vlasy sú po nej ľahké, voňavé a rozčesávanie po umytí je jedna radosť. Z tejto značky nájdete aj ďalšie výrobky ako sú šampóny, tužidlá, balzamy a laky na vlasy. 

Použitie:
Po umytí vlasov šampónom naneste dostatočné množstvo masky po celej dĺžke vlasov a dôkladne vmasírujte do vlhkých vlasov. Nechajte pôsobiť 5-10 minút a potom dôkladne opláchnite.

Výrobky si môžte zakúpiť na e-shopoch po kliknutí na tieto odkazy: 

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára